onsdag den 25. april 2012

Tutorial: Tuxedo-negle

På forhånd undskyld for den lidt ringe billedkvalitet. 
Lyset ville ikke som jeg ville! Værsgo at fortsætte :-)


Jeg har idag sammensat en lille tutorial på hvordan man laver min version af tuxedo-negle. Det er egentlig meget simpelt og kræver ikke så meget. Jeg bruger kun det udstyr jeg bruger fordi jeg har det, men det er absolut ikke noget man behøver fare ud at købe for at lave disse negle!
Det jeg brugte var;

"Striber" i sort, sort neglelak, hvid neglelak, dotting tool
- som ekstra kan man sætte sorte perler på som knapper.


Har man ikke en neglelak med den meget tynde pensel som jeg brugte, så kan det altså også lade sig gøre bare ved brug af neglelak med almindelig børste. Som dotting tool kan man i stedet bruge rosenpinde, tandstikker eller den ende på en hårnål hvor der sidder de der gummidutter. Her er hvordan man gør;

1. Neglen males solidt hvid. 2. Så afstribes et kryds hvor midten af krydset ligger ved spidsen af neglen.
3. De to "trekanter" farves med sort. 4. To trekanter tegnes ved siden af hinanden, så de danner en butterfly.
5. Så skal der laves knapper. 6. Det færdige resultat - her med perler (som ikke er til at se desværre).


Så simpelt er det at klæde ens negle fint på. Det er noget lettere end man lige tror. 
Jeg skal i hvert fald fremvise disse negle når jeg skal til konfirmation i weekenden. 
Er man ikke typen som normalt render rundt med negledesigns, så kan man jo starte ud med bare at lave det på ringfinger-neglen og så have resten af neglene enten sorte eller hvide - ja, hvilken som helst farve. 

Hvad synes I? Er det noget I kunne finde på at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar