mandag den 21. maj 2012

Neglelaks-tag

Jeg ELSKER tags! Jeg elsker at svare på spørgsmål og når det omhandler min neglelakssamling så er det bare lidt sjovere. Så kunne jeg ellers stå og kigge på mine neglelakshylder og så skulle der vælges eller vrages. Dette tag er med 10 spørgsmål og jeg synes egentlig ikke at der er nogen grund til at vente længere! :-)

1) Favoritmærke?
Puha, den er svær, men jeg må nok sige Wet n Wild. ELF ligger på en tæt andenplads, men Wet n Wild har bare et lidt "sjovere" udvalg, hvis man kan sige det sådan. Jeg er især vild med deres Fast Dry-linje. De skal godt nok have omkring 3 lag, men det gør mig ikke noget for det er en linje med glitterlakker osv, så jeg har ikke brugt dem som solide farver på neglene alligevel. Så vidt jeg husker, så kan de vist nok købes i Føtex eller Bilka, for 40 kr. Her er fire af mine yndlingsfarver fra Wet n Wild;

Gray's Anatomy || Silvivor || Buffy the Violet Slayer || Party of Five Glitter (amazing!)

2) Glitter eller ej?
Glitter! Helt klart. Hvis jeg bare har smidt én farve på neglene så keder det mig som regel allerede dagen efter og den nemmeste måde at løse på det på, er ved at lægge lidt glitter ovenpå. Jeg har en del glitterlakker, men jeg har én som ligger på en klar førsteplads og det er;

China Glaze - Luxe & Lush
(Med glitterflager. Fra
Hunger Games-kollektion)

3) OPI, China Glaze eller Essie?
Den er meget simpel og lige til! Jeg har aldrig prøvet OPI eller Essie, så det må blive China Glaze!

4) Hvor tit skifter du neglelak?
Det gør jeg ca. hver anden eller hver tredje dag :-) På den måde får jeg også passet og plejet mine negle, da det er når jeg skifter neglelak, jeg nedfiler negle, ordner neglebånd osv. Det er altid dejligt med en manicure!

5) All-time yndlingsneglelak?
Jeg har altid elsket blå, især en lidt mørke himmelblå, så da denne neglelak landede i min samling, så var det kærlighed ved første blik;

China Glaze - Secret Periwinkle

6) Mørk eller lys?
Jeg elsker lyse farver og især pangfarver. Er kun til de lidt dystre farver hvis jeg tilføjer lidt glitter eller i vinterperioden.

7) Hvad har du på neglene lige nu?
Jeg har China Glaze - Stone Cold på. Det er en matte neglelak fra deres Hunger Games-kollektion. Men da det kedede mig lidt, så dryssede jeg lidt glitterstøv på ringfingrene og lavede en halvmåne-manicure med Stone Cold ovenpå. Det ser således ud - på forhånd undskyld for neglelak på fingrene etc, etc.;


8) Matte negle - in eller yt?
Hvad tror I selv, baseret på forrige billede? Jeg elsker matte negle. Jeg har kun Stone Cold (henover) af matte neglelakker, men så har jeg til gengæld en mat toplak fra ELF - og den er skøn og den er billig! Den kan købes for 13 kr, på eyeslipsface.dk;


9) Fransk manicure?
Nej, det siger mig ikke rigtig noget. Det gjorde da jeg var yngre, men nu er det bare ikke mig. Kun hvis jeg laver det med farve, men det sker kun en gang om året eller sådan noget.

10) Yndlingsfarve til årstiderne?
Det er vist nemmere at vise jer det, frem for at plapre løs (igenigen);

Forår; China Glaze - Agent Lavender || Sommer; La Femme - ?? (neon koral)
Efterår; China Glaze - Electrify || Vinter; W7 - Metallic Neptune (holografisk glitter)

Det var vist det. Jeg håber ikke det blev for langtrukkent! 
Hvis I laver dette tag, så smid endelig et link i kommentarerne. 
Jeg vil gerne se hvad I finder på. Lidt nysgerrig er man vel altid? 

Derfor vil jeg også spørge; 
Hvad har du på neglene lige nu? :-)

1 kommentar:

  1. hey :) elsker den korale la femme lak du viser til sidst :)
    tænkte på nu er jeg blivet fast læser af din blog vil du så ikke også være fast læser af min??? :)

    http://polish-life.blogspot.com/

    SvarSlet