tirsdag den 15. maj 2012

New In: La Femme-sommerlakker

Jeg kom i weekenden hjem fra en uges wellness-ferie i Silkeborg (lækker ferie, FYI!). Man kan ikke tage på ferie uden at shoppe og lidt blev det da også til. Bl.a. disse tre La Femme-lakker. Jeg har længe snakket om nogle neon-neglelakker og da vi så shoppede rundt i Århus, var min mor så sød at købe disse 3 lakker til mig. TAK MOR! <3

Der er desværre ikke navn på disse lakker, så hvis I vil købe dem, så må I gå efter farven :-)
Og det er virkelig synd at hverken min iPhone eller mit HD-kamera kunne fange den "rigtige" farve på de to yderste!

Disse lakker fandt vi i Sparkz hvor prisen var 3 for 50 kr., så det var en dejlig overskuelig pris - selvom jeg ikke selv betalte ;-). Jeg har dog også set dem i Superbest i alverdens forskellige farver. De kan nok også findes på enten ebay.com eller amazon.co.uk.

Hvilke farver tiltrækker jer i sommertiden? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar