tirsdag den 15. maj 2012

Powder Dusts


.. Denne gang er det dog ikke neglelakker (selvom det kunne det nu sagtens have været). Jeg har lige modtaget disse super flotte Powder Dusts, som er pulver man kan komme i sin gennemsigte gele og derved lave farver. Fx lave en bestemt farvet tipper, istedet for at lave den traditionelle hvide tip.

Jeg har købt 24 forskellige farver på ebay, hvor jeg fik dem til næsten ingen penge. Faktisk ville jeg gerne bare have et par stykker; men det var faktisk billigere at købe alle disse. Jeg er helt vild med mange af farverne, og jeg glæder mig til at skulle igang med at lege med det på fredag, hvor en veninde kommer og er 'forsøgskanin' - og jeg skal nok lave et indlæg med resultatet!

Man kan også godt bruge disse pulvere med almindelig klar lak, men det må jeg indrømme at jeg ikke har prøvet. Men jeg tænker at det må fungere på samme måde.

Har du prøvet at bruge det? - Hvad synes du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar