fredag den 29. juni 2012

MANI: A teeny Whistle

Her er en sød lille mani til jer. Det er en af sommerens nye Essie lakker, og én af OPI's New York Ballet lakker. Jeg syntes selv at reslutatet blev ret fint, så fint at jeg faktisk havde det på hele 2 dage.
Jeg har brugt en lys blå/lilla ja man kunne måske kalde det lys lavendel fra Essie - Bikini so Teeny. Over den har jeg brugt en hvid glitter, OPI - Pirouette my Whistle. Til sidst brugte jeg en matlak, Essie - Matte about you. Der er billede både med og uden mat.
Her uden topcoat.


Med mat topcoat

Her er et billede dagen efter, det er som om det matte finish forsvinder lidt.
Jeg har lidt på fornemmlsen at man kan slide det matte finish af. Ofte når jeg har mat topcoat på, så forsvinder det matte en smule i løbet af dagen. På det tredje billede kan man se at lakken ikke er ligeså mat som på billede to. Er det noget du har oplevet?

KH Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar