fredag den 8. juni 2012

NOTD: Lilla Layer

I dag laver jeg (Lisa W) mit første indlæg! Jeg kan jo starte med at fortælle lidt om mig selv. Og så kan jeg fortælle om dagens negle bagefter. Altså, jeg hedder Lisa, er 21 år, bor i Esbjerg 6700, og er elev i Imerco. Jeg er snart færdiguddannet, og så må vi se hvad der skal ske bagefter. Min neglehobby er forholdsvis ny. Vil skyde på et lille års tid, og har imellemtiden samlet en fin lille neglelaksamling.

Well, nu til dagens negle. Her har jeg lavet en layering-mani, dvs forskellige lakker over hinanden. Altså en meget simpelt mani! Det gode ved layering er at man kan peppe enhver småkedelig lak op.


 Og som man så flot kan se, så er mine fingre ikke særlig kønne.
Jeg har brugt Essie's - Sexy Divide (se næste billede) og derefter har jeg brugt Kleancolor - Born to the Purple.
 Jep, også jeg maler ved siden af..

Mine Kleancolor lakker er ret nye, og har ikke tidligere haft erfaring med dem. MEN jeg er begejstret!!
Hvis i har spørgsmål - skriv endelig en kommentar!
Håber i er vilde med mani'en. Kærligst Lisa W.

2 kommentarer:

  1. Hey Lisa, Nice du er begyndt at blogge:) Det ser da rigtig fedt ud!
    Du er os rigtig velkommen til at kigge forbi min blog..

    Knus Barbara:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Barbara! Vidste ikke du bloggede, men det må jeg hellere have tjekket ud :D

      Slet