tirsdag den 12. juni 2012

Rimmel - true star

Jeg vil gerne vise jer en af mine all-time favorites. Det er en super sød og lækker glimmer lak fra rimmels serie '60 seconds'.

Jeg har haft denne lak længe, men kan se at der snart ikke er mere i. Hver gang jeg finder den frem og bruger dem, bliver jeg glad. Den er simpelthen så dejlig at bruge, og farven er virkelig fantastisk (synes jeg). Nu har jeg jo en del lyserøde lakker, men denne lak slår dem alle sammen!

Penslen har en god størrelse, der gør at den er utrolig nem at lægge. Derudover er jeg helt vild med, at den tørre så hurtig - for den tørre virkelig på under 60 sekunder, som den lover.

Konsistensen på lakken er dejlig cremet og så er dækevnen helt fantastisk. Jeg har på billederne 2 lag lak på og man kan slet ikke se mine egne negle igennem.

Jeg ved at matas lige nu har tilbud på disse lakker, og jeg skal helt sikkert ned og have et par stykker - hvis de er lige så gode som denne lyserøde lak, ja så kan det ikke gå galt.

Christina

1 kommentar:

  1. Har os selv den, synes den har en super fin farve med lidt glimmer i, den er lige mig:)

    SvarSlet