fredag den 27. juli 2012

31 Day Challenge, Day 27: Inspired by an Artwork

Hej alle sammen!

På forhånd undskyld for kvaliteten af dette indlæg. Der dukkede noget uventet op idag hvilket resulterede i at jeg først lige er kommet hjem (23:30).
Men jeg havde billedet til dagens Challenge på min telefon så tænkte at det skulle postes.

Dagens Challenge er at at drage inspiration fra kunst. Jeg har længe været fascineret af de "malerier" mange har lavet hvor man limer farvekridt på et lærred, varmer dem op med en føntørrer hvorefter farverne så smelter. Så jeg ikke i tvivl da jeg fik denne udfordring;


Grundfarven er en hvid fra L'Oréal Color Riche, kaldet Snow in Megeve. De andre farver er nogle unavngivede stribere som jeg købte i Netto engang!

Håber I kunne lide det!
Nu vil jeg gå gå i seng, så godnat folkens :-)

Knus, Carina

Posted fra min iPhone.

1 kommentar:

  1. mega seje negle! :) jeg har aldrig set den form for kunsk før min synes da endelig at det er okay nice ud :)

    SvarSlet