søndag den 15. juli 2012

31 Days Challenge, day 15: Delicate Print

Dag 15 - endnu en udfordring. Endnu en som var sværer en forventet.
Jeg fortolker dagens challenge, som noget finurligt, måske noget blondedesign? Ihvert fald som noget rigtig piget. Jeg lavede flere designs. Men blev aldrig helt tilfreds. Så jeg fandt mine stempelplader frem, og man skulle vel mene det hele  ville blive lettere. Men de her stempler kan jeg bare ikke enes med. Jeg syntes det er svært, og kan ikke altid få det til at virke. Men til sidst blev det da ok. Jeg toppede designet af med en lille sløjfe på pegefingeren.. 

Jeg har brugt: Essie - A crewed Interest. (rosa base)
                     Essie - Penny talk (mønster)
                     Revlon - Luna (sort sløjfe)
                     Bundlemonster plade BM-310






Her er lige lige et billede af de negle jeg blev nødt til at kassere. Var ikke tilfreds med de sorte løkker. Der er for meget forskel på hver negl. Og den sorte streg er ikke jævn.

Farven her er fra Kleancolor, og hedder - Love is in the Air.
Go'søndag
KH Lisa

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet super fint, og helt i tråd med hvad jeg forestiller mig et delicate design :)
    Er vild med måden Penny Talk ser ud som mønster... Den MÅ jeg eje når den kommer til DK :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er genial at stampe med. Har prøvet 5 andre (ingen af dem beregnet til stamping), men denne her gav det bedste resultat. Og den får en skøn varm nuance sammen med den lyserrøde. Du må se at få den :D

      Slet