torsdag den 19. juli 2012

31 Days Challenge, Day 19: Galaxies


Så skal vi en tur i rummet! Jeg har aldrig prøvet at lave en galaxy-manicure før så det var vældig sjovt at lege med. Det indebærer en masse dappen med svampe og nogle dotting tools, og jeg elsker at kunne udfordre mig selv. Det er slet ikke så svært som det ser ud, så har du ikke prøvet denne manicure før, men synes den er flot - så er det bare at komme i gang! :-)

Som basefarve brugte jeg W7's lakker "Metallic Neptune " og "Metallic Jupiter". Så skulle nebulaen (stjernetågen) laves. Først dappede jeg H&M's "Wanna pepperoni" og "Coral Road" på, derefter Revlon's "Ocean Breeze". Så lavede jeg nogle stjerner med GOSH's Holographic. Da jeg synes der manglede et ekstra pift, valgte jeg at smide en stjerne på tommel- og ringfinger. Til sidst lagde jeg et lag af ELF's "Twinkle" på som skulle forestille en masse små, funklende stjerner.

Galaxy-manicuren er fantastisk. Der er intet facit og du kan bruge de farver som du lige har derhjemme og som du passer ind!

Håber I får en god dag.
Knus, Carina :-)

1 kommentar: