søndag den 22. juli 2012

31 Days challenge, Day 22: Inspired by a song

Min allerførste inspired by... challenge - det har jeg glædet mig til.

 Det gav mig mulighed for at hylde den største af dem alle - The King of Pop, Michael Jackson.

Jeg har altid været stor MJ fan. Det startede da min 7 år ældre storebror begyndte at lytte til hans musik - hold da op, jeg var betaget med det samme (det var dengang han stadig var sort ;))
Jeg har været så heldig at jeg har oplevet ham 1 gang i mit liv. Det var i 1997 i Parken i København, og det var en oplevelse jeg aldrig glemmer - once in a lifetime :D


Men nu til det der har med neglene at gøre ;)
Udfordringen hedder, inspireret af en sang. Der er godt nok mange fantastiske sange at vælge imellem,  og det var nok det sværeste.

Jeg har valgt en sang som jeg har hørt rigtig mange gange, og som næsten altid kan få mig i bedre humør - "Scream"

Jeg har brugt følgende lakker:
Essie - Blanc
Sally Hansen - Black out
Sally Hansen - Celeb City (sølv)
Claire's - søvfarvet crackle
Depend - sort art liner
Depend - hvid art liner



Selve sangen kan måske være svær at se i neglene, men hvis I får lidt billeder fra musikvideoen, giver det måske mere mening :)

En glad Michael :)
Og dér var guitaren ;)
Den trøje er altså svær at gengive på en negl ;)
" SCREAM"
Som han for altid burde huskes.
Søskende kærlighed :)
Beklager de mange billeder, men intet mindre kunne gøre det!

Jeg håber I kunne li' min lille hyldest - hvem ville du gerne hylde hvis muligheden bød sig?

Indtil vi ses igen - ha' det godt :)

Mette.

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." 
-Michael Jackson



Ingen kommentarer:

Send en kommentar