lørdag den 28. juli 2012

31 Days challenge, Day 28: Inspired by a flag

Dag 28 i vores challenge... nu nærmer enden sig :)

Dette er et planlagt indlæg, da jeg pt. sidder i... eeeeeej det kan i selv få lov at gætte.

Jeg havde meget svært ved at finde et flag jeg ville bruge. Tænkte først på at lave det ternede målflag, men det var blevet brugt i andre challenges har jeg set.

Jeg endte med dette design:

Efter billede var taget, opdagede jeg at jeg havde vendt stjernen forkert, men pyt - der er jo ingen der siger det skal være perfekt.. det er jo også bare inspireret af flaget ;)

Flaget er Fuengirolas byflag. Mine forældre bor i Fuengirola, og derfor er dagens challenge dedikeret til dem ;)

Jeg har brugt:

Essie - Lapis of Luxury
Essie - Blanc
Depend art liner i guld

Mange sommerhilsener
Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar