tirsdag den 3. juli 2012

31 Days Challenge, Day 3: Yellow

Hejsa!

På forhånd undskyld for at jeg blogger fra telefonen. Men synes det var vigtigere at få indlægget op i tide når nu det er en dag til dag-challenge.

Jeg, Carina, skal starte med farven gul. Jeg har flere gule lakker, men da jeg blev tildelt farven gul, tænkte jeg straks på denne specifikke neglelak!





Jeg blev nødt til at stå lidt i skygge for at få bare lidt af den rigtige farve frem.
Det er en neongul fra La Femme - desværre uden navn. Den passer perfekt til sommer & når jeg har den på, skinner den om kap med solen!
Den har dog to ulemper (som jeg sagtens kan leve med!): for det første skal der 3-4 lag til før den dækker, men man kan evt. bruge en hvid farve som base. For det andet så misfarver den neglene nærmest øjeblikkeligt hvis man ikke bruger en basecoat, men det gør jeg nu altid alligevel så mon ikke det går! ;-)

- Posted fra min iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar