mandag den 30. juli 2012

31 Days challenge, Day 30, Inspired by a toturial

Næstsidste dag - er der allerede gået 30 dage siden vi begyndte? Det er ikke til at forstå.

Jeg har glædet mig meget til at lave dagens challenge. Det skulle naturligvis være noget jeg ikke har prøvet før, så jeg måtte igang med at kigge toturials igennem.
Jeg er før faldet over denne, men jeg synes det ligende noget værre griseri, så jeg havde ikke lige mod på det.
Til gengæld synes jeg det har en rigig fed effekt, så da jeg blev valgt til at lave dag 30, måtte jeg tage griseriet med og forsøge.

Jeg har brugt:
Pieces - Neon Peach
Essie - Matte about you
Sally Hansen - Black out

En tandstik
Og husk for guds skyld tape ;)

Jeg synes det var lidt svær at få lakken til at lave tråde, så man skal nok prøve sig lidt frem for at finde en lak der er rigtig god til det.

Jeg valgte at undlade topcoat, da jeg synes effekten blev super flot, når overfladen var ru. Desværre resulterede det i, at det ikke holdt så længe, men det var flot så længe det varede ;)



Nu vil jeg ud og nyde sommervejret, og få hovedet lidt væk fra lak-dampene.

Pas på jer selv

Mette

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. det var da endelig mege fed hvorfor har jeg aldrig set det før ;D hehe godt lavet!

    polish-life.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak Astrid :) det kræver egentlig ikke meget andet end tålmodighed og ikke mindst tape... Vil gerne se det hvis du vover dig ud i det :D

    SvarSlet