tirsdag den 2. oktober 2012

Music challenge - Dag 1 Beastie Boys - Intergalactic

Så er en ny challenge landet på bloggen.
Som Lisa skrev i går, har Lisa og jeg besluttet os for at deltage i den fantastiske challenge som Rainbowify Me har stablet på benene.

Her kan I se hvad vi skal igennem i løbet af Oktober:


Det bliver super spændende, og jeg glæder mig meget til at komme i gang.

Første indlæg skulle have været i går, men min dag gik simpelthen op i hat og briller, så jeg nåede det desværre ikke - jeg beklager :(

Her har I så min version af Beastie Boys - Intergalactic. Jeg tænkte ikke så meget ud af boksen som Lisa gjorde. Jeg har aldrig prøvet at lave galaxy negle før, så det skulle naturligvis prøves af. Jeg synes det lykkedes meget godt, og det er absolut ikke sidste gang jeg har forsøgt med disse fantastiske galaxy negle :)




Ha' en fantastisk aften - vi ses igen om 2 dage, og denne gang skal jeg nok overholde min deadline ;)

Mette

2 kommentarer:

  1. De blev rigtigt flotte! Jeg tænkte heller ikke ud af boksen, men bliver altid imponeret når andre gør det :)

    SvarSlet
  2. rigtig flotte negle! galaxy nagle er bare flotte" ;)

    SvarSlet