lørdag den 13. oktober 2012

Music Challenge dag 5 - Firework

Så blev det dag 5. Temaet Firework fra Katy Perry.
Her kan i lige se hvilket billede jeg blev inspireret af.
Jeg har også forsøgt mig med at lave et clean-up - og det kunne jeg ikke finde ud af. Kom til at fjerne mere og mere af lakken. Det kan tydeligt ses på langefingeren.

Farver som jeg har brugt:
Essie -Case Study (den røde)
De to trend lakke jeg skrev om i mit sidste indlæg har jeg lavet glitterstjerner med







Tjek de andre piger:

Rainbowify Me: http://rainbowifyme.blogspot.com
 
KH  Lisa
 

2 kommentarer:

  1. synd at det gik galt på ringefingeren for jeg kan da ellers rigtig godt lige din mani!

    SvarSlet
  2. Man lægger kun mærke til det fordi du nævnte det, ellers ville jeg helt sikkert slet ikke ha' set det.
    Jeg synes det er meget tro imod det billede, du lod dig inspirere af. Og flot er det!

    SvarSlet