lørdag den 13. oktober 2012

Music challenge dag 5 - Katy Perry - Firework

Så er vi nået til dag 5 - det har jeg glædet mig til. Jeg har vidst præcis hvad jeg ville lave siden jeg gik med i denne challenge :)


Nu til dagens negle.

Jeg byggede videre på min gradient fra forleden - du kan se den lige her

Frem med alle glitterlakkerne ;)

Jeg har brugt følgende glitterlakker, fra tommel til lillefinger:
Models own - Magenta divine
Models own - Disco mix
Claire's - unavngiven turkis glitter
H&M - Jo is in the house
Models own - Emerald city

Lak ovenpå:
Laca de uñas - no. 84

Looket startede ud sådan her:

Og bare rolig - jeg er slet ikke færdig. Hverken med mani, men heller ikke med at fjerne glitter :)
Så er det frem med tape, for at lave fyrværkeri-looket

Det bringer mig til det endelige resultat

Uden topcoat
Med topcoat

I skal simpelthen ikke snydes for et billede af den lak jeg har lagt ovenpå det hele. Det er en helt fantastisk lak, jeg købte i et supermarked under min sommerferie hos mine forældre i Spanien. Den kostede vist omkring 1 €. Jeg skal helt sikkert have min dejlige mor til at købe en ekstra med hjem til jul - jeg elsker virkelig den lak.


Som bonus får I en ældre mani, jeg lavede tidligere på året. På en eller anden måde, er den mere vellykket end den jeg har lavet i dag - døm selv, og hold dig endelig ikke tilbage :D

Jeg kan simpelthen ikke huske hvilken underlagt jeg har brugt, men det er ihvertfald også Laca de uñas jeg har lagt ovenpå.
Nu har jeg vist brugt min skrive- og billedekvote for i dag :D

De andre skønne piger, der er med i denne challenge:



Tak fordi du kiggede forbi igen.

Mette

2 kommentarer:

  1. super fedt desigen! jeg så den på youtube i går og overvejede seriøst at lave hele min mani om ;)det kal helt sikke være den mani jeg laver til nytår :) jeg giver dig ret i at den du lavede tidligere var mere vellykket men synes de begge er super fede!

    SvarSlet
  2. Glitter, glitter, glitter!!! Næsten enhver mani med glitter er en vinder i min bog! :)

    SvarSlet