tirsdag den 6. november 2012

Carinas yndlingslakker: Lyserød

Fra venstre: China Glaze - Light as Air, Barry M - Pink Silver Glitter, Deborah Lippmann - Candy Shop, Maybelline - Pearly Pink
China Glaze's Light as Air er en rigtig "baby-lyserød", altså pastel. Der er ingen shimmer eller lignende i og det gør den meget neutral - på trods af at den er lyserød. Den er nemlig så tilpas lys, at den ikke vækker for stor opsigt. En rigtig god basic, hvis jeg selv skal sige det :-)

Barry M's Pink Silver Glitter er (som navnet antyder) en glitterspækket lak. Det er nogle rødguld/sølv-glitterstykker blandet med nogle mindre pink/laksefarvede glitterstykker. Den skal ha' to lag for at dække helt og er derfor, efter min mening, for "kompakt" til at være en effektlak. Men den er nu også rigtig fin for sig selv - ingen grund til yderligere lak her!

Deborah Lippmann's Candy Shop er en af mine yndlingslakker - nogensinde! Når jeg har den på, så er der virkelig fest på neglene. Der er samme glitter i som i DL's Happy Birthday. Basen er her lyserød i stedet for gennemsigtig og det gør den lige lidt ekstra piget. Jeg bruger to lag - men det er mest for at få den lyserøde base til at dække helt, for der er glitter i massevis!

Maybelline's Pearly Pink er en af de første lakker jeg fik (så ja, den er lidt gammel - but still going strong!). Den er fyldt med shimmer og er en tilpas blanding af pink og lyserød, så der er ikke for meget "pang" over den. En elegant og feminin neglelak.

Smid endelig en kommentar med din lyserøde favorit-lak!
Det kan jo være jeg mangler lidt flere af den slags i min samling ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar